ken ring - änglar

dödlig låt, jag skojar inte. jag brukar lyssna på den här låten ibland, när jag är själv.. tänker alltid extra noga då.. att de verkligen finns kvinnor som lever så. den här låten får mig att rysa.. han har lagt de så bra, och de värsta är att de finns sånt här på riktigt.. den är gjord med känsla. ooh guud.. tycker så synd om såna kvinnor. kvinnor ska behandlas med respekt, alla ska behandlas med respekt.. kvinna, man, pojke, flicka, stor, liten! men i många länder är kvinnor skit, men egentligen är  de männen som gör kvinnorna dåliga. eller ja, kvinnorna har ju också sitt val. och nej, jag drar inte alla över samma kant. vi kan ta ett exempel. utan män hade inte kvinnor kunnat vara horor? jaja.. sant! de är inte bara männens fel, kvinnans också. men ni förstår vart jag vill komma? tack! 
lyssna på låten nu, jag svär att era hårstrån kommer stå upp!



Kommentarer
Anonym

Sjukt bra låt alltså!



Blogg: http://alexsandrastein.blogg.se/
2009-06-23 @ 23:25:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!