känns som min mage ska sprängas

glöm inte bort att du kan få fler besökare om du klickar HÄR ! du kan få upp till tusen besökare i veckan. riktigt fläshit ju =) de har tittat in massor nytt folk hos mig hähä, hoppas ni trivs :D

nu är vi helt mätta kan jag lova! de känns som en bomb i magen nu hahaha. ska strax ut på balkongen och släppa en ciggiluggi. hanna dushar håret och ska snart lägga sig, eftersom hon ska upp och jobba imorgon. hennes buss går halv 7 imorgonbitti ifrån stan. så jävla jobbigt! själv kan jag ligga kvar och sova i några timmar ;) sen vid 2 tiden ska jag möta upp henne och tjejerna, vi ska ta en sväng på stan sen till himpa där vi ska sola och bada. skönt som fan! de enda personerna som fattas nu är sara och amanda =/ sara i gotland och amanda i uppsala.. fan ge er tjejer, KOM HEM!

förresten, gabbe lado och robin drar ju till turkiet imorgon också. hoppas ni har de kul grabbar =) medan vi andra får sitta här hemma i sverige och ruttna hahaha.
love you <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!