jag vill ha sommar NU!

vilken jävla bra start på sommarlovet då ? regn och kallt hela tiden .. värsta stormen har det varit ju! jag som hoppades på att kunna åka till lindö och ha kul med tjejerna de första dagarna på sommarlovet. hoppas i alla fall att sommaren tittar fram snart, annars blir det nog världens sämsta sommarlov.. jag som hade längtat så mycket.. jaja, nu får jag i alla fall sova längre om dagarna, men sol är väl endå ett måste när det är sommarlov. jag blir så deppig av de här vädret asså. de är inte kul att vara ute när de är så kallt, och att vara hemma hela tiden gör inte dagarna roligare.

sommaren 2008



miss it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!