jag älskar dig

låt mig förklara hur jag känner, hur jag mår.. utan dig vid min sida är de ingenting som går. för varenda dag, så växer bara saknaden. du är som en bror och jag vill ha dig tillbaka här. försök förstå var jag befinner mig, var jag än vänder mig, så ser jag bara minnen. tro mig de sårar, och tro mig de känns. fast än jag vill kan jag inte säga vad som helst.. måste få de ut! så jag skriver denna text. jag vill bara träffa dig och gör vad som helst att du kommer hem snart! jag känner ilska och jag känner sorg.. jag kommer att minnas dig tills jag går bort. men jag hoppas att vi återförenas innan de händer, om inte så möts vi på andra sidan gränsen. brorsan jag saknar dig, glöm inte bort!

du är en sådan jag kallar, en broder.. en sådan bror som jag aldrig glömmer bort. och jag saknar vår tid som vi hade.. jag saknar dig!

denna sanningen den kan inte gömmas och minnena i mitt minne dom kan inte glömmas. fast du har sagt att att allt kommer bli bra. när du stack, sa du vi skulle ses om ett tag. du kom inte tillbax, förstår du vad jag menar? för än idag, så står jag här ensam. vad kan jag göra förutom att hoppas att du återvänder till min sida? ingenting för jag är fast i en plats, sen du stack har allting varit så fucked. de är sant, så lyssnar vad jag säger. minnena tar över när jag dränker mig i känslor.. jag kommer ihåg när vi var små, hade drömmar om att ingen kunde skilja oss åt.. jag sitter här med tjajjorna och väntar på dagen, tills de blir vi!

inte långt kvar nu, du finns med mig i tankarna dag som natt, brorsan.

Kommentarer
Anonym

varför stack han?



2009-08-10 @ 23:41:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!