idag är det ingen vanlig dag..

för idag är det sveriges nationaldag + min storebrors & jossans födelsedag! grattis grattis =)
- älskar er (L)

.. idag vaknade jag av att mamma väckte mig ca 9.45. jag fixade iordning mig o sånt, sen vid halv 11 gick vi ner mot stan. skit mycket folk, även att klockan var så lite. men det är väl pga att det är sveriges nationaldag idag.. uppträdanden, svenska flaggan, ballonger, gratis fika haha.. lite av allting faktiskt! jag fick i alla fall med mig en t-shirt av Dita Von Teese ( fashion against AIDS ) hem ifrån h&m. en bh också, och ett par pumps som jag ska ha till avslutningen.. det blev inget bra på bild, men dom är riktigt fina i verkligheten =) gillade t-shirten som fan också! mamma med.. haha. och så svängde vi in på istanbul kebab en snabbis, vi beställde och tog med oss hem och cola till det!. kan ju lova att de satt bra i magen, dödligt gott!



nu somnar jag tidigt ikväll igen, bra!! .. jag ska väl upp till klocket senare för att fira en kompis. måste bara försöka få tag i sara och amanda, men klockan är ju inte alls mycket än.. så jag ska sitta här en stund, tänkte hoppa in i dushen också.

pusspuss

Kommentarer
emelie

sv: tack! :)

ska du göra något speciellt idag? det är ju sveriges nationaldag så;D



Blogg: http://fuckingems.webblogg.se/
2009-06-06 @ 13:26:59
emelie

sv: okej :D hur mycket fyller din kompis då? :)

jag ska inte heller göra något speciellt (:



Blogg: http://fuckingems.webblogg.se/
2009-06-06 @ 13:59:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!