hos suzan me viccy

de är riktigt varmt ute idag så jag och hanna åkte upp till klocket en stun´d. träffade verro och rose.sen vid 6 tiden tog hanna spårvagnen hem och jag gick upp till viccy, så tog vi hennes mammas cykel och började åka mot hageby, till miin storasyster. vi ska sova här =) jag kan ju säga att vi kan inte köra en cykel asså hahahahahah som vi flabba hela RESAN. först dog vi av törst, så vi åkte till konsum o köpte läsk. inte nog med de, vi var tvugna att åka till OK och pumpa däcken :$ HAHAHAHAHAHA. så skämmigt de va, alla hade feta bilar, tankar dom o så. sen kommer vi där med en cykel o pumpar däcken hahahahaha. sen kom vi i alla fall fram till hageby. så nu är vi här! får se vad vi hittar på. imorgon ska vi i alla fall hjälpa min syster o storhandla :D vi hörs imorgon PUSS


Kommentarer
Egzona

Allvar, ni har tagit det :( det e pissvader nu o alla e helt forkylda HAHA skulleeee jag bli brun :(....

visst ar du dilans kusin?:D





Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-06-18 @ 13:18:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!