hoes..

hej hej. just nu sitter jag i viccys säng. hon håller på att fixa sig. vi kom precis in. har varit ute i klocket med lite kompisar. två hoes va här i klocket innan. dem hade på sig jeansshorts som var för små, för man såg halva röven. helt sjukt.. inte nog med de, de hände massor av saker haha.. skämmiga brudar! men de roliga var att dom inte skämdes över hur dom gick klädda. jag sa åt dom att ta på sig bättre kläder, för att deras rövar syndes, men då fick jag bara svaret: MIN? hihi..  jävla idioter! aja, snart ska vi till jonte en stund och dricka lite.. vi hörs imorgon om inte senare ikväll om vi inte har bättre för oss än att sitta vid vid datorn.

pusspuss

Kommentarer
din lillasyster . <3

hahah vilka va dom med för korta shorts vare daria oh chennar? ahah <33 ppuss



2009-06-21 @ 00:01:36
selma

ja canim, dom va de! såna bitches.. sjukt haha <33



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-21 @ 01:58:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!