himpa next

somnade sent inatt.. även att jag var dödstrött. vaknade halv 1 idag, nu ska jag käka frukost, vänta på hanna och åka upp till klocket. för idag drar tjajjorna till himpa =) som vanligt typ? hahaha. bara att den där jävla viccy alltid ska vara så seg och inte svara på sms, tror hon sover fortfarande =/ förresten, jag drömde världens äckligaste dröm.. jag drömde att Sandro dog, poohh.. som jag tjöt hahahahaha. jaja.

hahaha, och min zemer trodde att han började kl 7 imorse, fast han började 9. så synd! så han vaknade för tidigt, och när han vaknar kan han inte somna om.. så jag smsade me han vid 8 imorse. sen somnade jag om igen, hahaha

men nu måste jag röra mig! vi hörs ikväll.
PUSS

Kommentarer
Anonym

vem e du tillsammans med? :D



2009-06-29 @ 17:09:27
selma

till att börja med kanske du borde skriva i namn, sen kanske ett svar kommer.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-29 @ 20:41:20
Anonym

Amanda Hammo :) heter ja,



2009-06-30 @ 14:59:44
selma

okej ;P nej jag är inte tillsammans med någon.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-30 @ 22:09:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!