hemma nu

 tog spårvagnen hem till verro vid halv 5, där även rose var. vi satt och prata lite på hennes baksida. hahaha, jag trodde det var vinter ute, tänkte till och med ta på mig vinterjackan. fast jag tog skinnjackan istället som tur var. jag höll på att svettas ihjäl när jag kom ut haha, hade en tjocktröja på mig också.. men hoppas vädret håller i nu, pallar nt med regn och allt =/ aja, vi satt där i någon timme, sen vandrade vi till parken där malin var. satt med henne en stund. senare gick vi till willys, köpte piroger sen hem till verro och käka. efter de gick jag till hållplatsen med verro och amanda, dem följde mig. där satt my och gabi, så prata vi med dom en stund, tills min söta spårvagn kom. så nu är jag hemma, har precis käkat och pratat lite me mamma :)



och den bilden som sara skickade ifrån gotland:


jävla häxa!
nej nu ska jag logga in på msn, kanske skriver innan jag lägger mig.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!