hemma igen

fyfan vilken natt de har varit.. vi somnade inte förns halv 7 imorse. världens problem har de varit, och jag kan ju bara säga att du sjönk i mina ögon inatt! trodde inte såhär om dig, och du vet vem du är. jag vaknade i alla fall först av alla, vid halv 2. då vaknade jonte, han stack hem. sen väckte jag viccy, då vaknade rose.. sen var de bara lilla rreze kvar som var helt död.. en halv timma till.. ZzZZ.. snälla, lite till bara.. och så höll de på hur länge så helst haha. jag och rose tog cykeln o köpte lite läsk o fixa några saker. sen gick vi ut med dom andra. men viccy drog till sin mormor som fyller år idag.. grattis =) .. sen drog jag och rreze hem. så nu är jag hemma ! ska strax äta, sen hoppa in i dushen. kanske ska ut med rreze senare igen, om jag orkar.

naww, så söt rreze HAHAHA fuling .. :$



förresten.. för de första tack för dagen igår Zorana =) och nu när du har åkt till Serbien så hoppas jag att du har de bra där.. i sex fucking veckor.. kommer sakna dig! volim te <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!