hejdå baba!

min natt blev lång.. låg och smsade med gona och kollade på tv till 4 - halv 5. sen till slut så somnade jag. kl. 12 väckte Kastriot mig, tack zemer. så hoppade jag in i dushen.. nu sitter jag här. måste säga att baba har åkt nu :( som jag bölade imorse efter jag sagt hejdå åt han! kommer sakna dig mycket. älskar dig mest i världen =) <3

det ser ut att vara fint väder, wooho! solen strålar in genom persienerna. ska dra upp dom strax. hanna slutar jobbet kl. 2 idag. så när hon kommer hem skulle hon ringa mig, sen ska vi till stan tror jag.

 kanske åker upp till klocket en stund också.. får se hur de blir. vi hörs senare pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!