godnatt

jag orkar inte sitta uppe mer. tankarna bara snurrar. nej, jag är inte deppig. orkar bara inte tänka så jävla mycket. ska lägga mig i sängen och kolla på tv.. är trött också! så jag kommer nog somna efter en stund. smsa om de är något, RING INTE. jag har ingen lust att prata. men jag finns på sms.
så ni som har mitt nr, de är bara att smsa. om jag inte svarar så sover jag..
djupt, långt in i drömmarnas land.
i know you miss me
and i know that you can't forget me
i can feel your weakness

förresten, även att de har varit fint hela dagen, så såg de ut såhär hos mig för en stund sen:



SPÖREGN! såna stora regndroppar.. jaja
godnatt
Mwaah




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!