godmorgon sommarlov :)

hejhej, jag har precis ätit frukost. toast & kaffe :) jag kom att tänka på en sak. ni som har sommarlov nu, var det inte skönt att vakna upp dagen efter och tänka " ingen skola, vad skönt, sommarlov .. blablabla.. " jag tänkte skit mycket imorse, FAN vad skönt säger jag bara. men vädret är inte lika skönt =/ ooh.. det ska alltid få mig på sämre humör..

förresten, igår så somnade jag vid 20.15 tror jag. och jag vaknade kl 11.15 idag. då kan man väl säga att jag har sovit ut??? skönt var det också! fast jag vaknade inatt av att jag var tvungen att gå upp och hämta dricka. jag har alltid vatten brevid mig när jag sover. ett sånt stort glas. men inatt hade jag tydligen druckit upp det vid 3 tiden. jag gick i alla fall upp och hämta nytt. då var det något som dunka ovanför våran lägenhet. de lät som att det var bråk eller något. att någon kastade saker.. eller något sånt.

och imorse hittade mamma en väska i våran port. där det var bl.a bankomat kort, legg, rollon haha.. och lite såna grejjer, hemmanyckel också. men mamma kollade i telefonkatalogen, det fanns ingen som hette varken för, eller efternamnet. lite konstigt.. hon hade i alla fall ett skit fint smycke till mobilen. ett S, bling bling. men den fick inte jag ta av mamma? hahaha helt dum! hoppas hon får tillbaka sin väska på något sätt endå :)

idag ska jag bara vara hemma tror jag. vad ska man hitta på annars liksom? jävla bajs väder!
just det.. sara åker till gotland hela sommarlovet och jobbar, hon åker den 14e tror jag. fan vad jag kommer sakna den häxan alltså =/

MEN MEN, VI HÖRS SENARE!

Kommentarer
kiiiiiiimpaan

ska du bara vara hemma idag pullan? kom o sov hos min mamma idiuuut <3



2009-06-13 @ 13:04:51
selma

får se gumman! mamma vill att jag ska vara hemma eftersom jag kom hem igår duvet. men kanske imorn? eller så hörs vi senare? <3



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-13 @ 13:06:27
sebb

Hahah selma du går aldrig till skolan ändå? haha!



2009-06-13 @ 15:46:37
selma

det gör jag visst!!!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-13 @ 15:51:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!