godmorgon

här sitter jag och äter pirog och gurka, jag älskar gurka! haha. och så pratar jag med min kusin på msn. vi pratar inte om något speciellt faktiskt, bara flippar som vanligt. de känns inte ens som att vi har vart osams, bra de =) förresten så vaknade jag helt konstigt, min mamma kom in och kittla mig på handflatan haha, lite sjukt.. men då skrek jag i alla fall gå ut!! direkt efter bombar Kastriot mig med sms. VAKNA VAKNA VAKNA! så det var onödigt att jag var otrevlig mot mamma eftersom jag gick upp direkt efter endå, min älskade lilla mamma.. i loveu  =) men men, vet inte vad jag ska göra idag.. har lust att gå ut, solen skiner ju och allt. ska höra av mig till brudarna och se vad dom säger.

Kommentarer
Egzona

HAHA blattejavel tro man sager godmorgon nar klockan e halv 2 HAHA :D



hur ar vadret idag? Har skiner solen som in i helvete... hur ska man sola nar man har smink pa sig. :l

vagar nte torka av det for folk kommer hem till en utan att ringa lr nat HAHAH



Take care(L)



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-06-17 @ 13:38:17
Egzona

HAHHAHAAHHAAHHA jag tror att ni tog vart solsken for det blaser som in i helvete nu:(. HAHAHAH jag vet men jag ska torka av det nar vi ska sola pa riktigt, vid sana pooler. tidig, halloween hade kommit redan i juni manad :(



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-06-17 @ 18:28:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!