god natt!

min kusin ligger just nu i sängen och försöker sova. fönstret här helt öppet och vi har precis rökt.. vilken känsla de är att bara kunna ha fönstret öppet och ändå inte frysa, de är så svalt och skönt haha. tycker synd om hanna som måste upp så tidigt imorgon =/ men de lönar ju sig i slutändan =) mkt para haha. jag sitter här och pratar med K , zemer på msn =) ska prata med han en stund till sen ska jag lägga mig brevid min söta kusin.. är faktiskt trött. de är säkert han också, som vanligt haha. bättre att sova tidigt så att jag är utvilad imorgon.
för imorgon, då jävlar ska jag ha kul med tjejerna kan jag lova.

bjuder på en bild också

vi hörs imorgon.
godnatt
PUSSPUSS

Kommentarer
Blerina

Kan inte du skriva om hur du sminkar dig, för du sminkar dig väldigt fint :)



2009-06-24 @ 23:32:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!