god morgon!

jag vaknade av ett sms från min zemer, men han lät mig sova en halv timma till =) så jag gick upp klockan tolv med solen i ögonen, som lyste in genom fönstret. jag älskar de här vädret! hinner inte uppdatera fler gånger nu, de får bli mer ikväll när jag kommer hem. för nu måste jag skynda mig, fixa iordning mig och möta min kusin + kompisar på stan, sen är de himpa som gäller. sola, bada, grilla. skönt som fan! vi hörs ikväll :) och sitt PUSS

viccys kusin på bilden.  (himpa förra året, när vi gick in efter de stängt haha, för ni kanske undrar varför de inte är något folk där )


Kommentarer
Anonym

ät du tsm med zemer



2009-06-25 @ 17:22:03
selma

hahaha, zemer är inget namn lilla du. någon snake på min msn som inte vågar fråga där igenom eller? eftersom jag heter zemer <3 på msn? hahahah shit.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-25 @ 20:50:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!