GISSA VEM JAG PRATAR MED I TELEFON?

- MED SARA! min ängel, min älskling, en av mina bästa vänner. de känns som om hon är här med mig, vi skrattar som fan. hon berättade att han i " 2 världar " ringde upp henne idag. ni vet, han? han som gör låtar? haha jaja i alla fall, en i från göteborg. så han hade tydligen sagt, hur jag har ditt nummer i min mobil? hon bara jag vet inte? han bara vet du inte vem jag är? majk, från 2 världar? hon bara nej? ,vem ? så berättade han. men i självavärket tänkte hon " JAG VET VEM DU ÄR, DU ÄR HAN SOM GÖR LÅTAR, JAG KAN ALLA UTANTILL" HAHAHAHAHAHAHAHA sån liten snake är hon.. älskar den tjejen!

nu ska jag fortsäta prata med henne i telefon och vänta på att hannah ska smsa, så jag kan kasta ut nyckeln åt henne =)

pusspuss

Kommentarer
maroz

aha okej:D



Blogg: http://maroz.blogg.se/
2009-06-25 @ 22:31:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!