fan vilket skönt väder!

nu är jag hemma igen! fyfan vilken skön dag de har varit. mötte rose och hannah sen promenerade vi upp till klocket i värmen.. skit skönt, men vi trodde att vi skulle dö haha. när vi kom fram till klocket gick vi direkt till willys med ibbe och dom andra, köpte läsk. sen gick vi mot centrum och träffade folket. senare kom jenni, feyruz och verro också. så vi satt och snackade och lite sådär bara.. skit skön dag :) - bara slappat. överkul att värmen är tillbaka, hoppas de håller i! nu ska jag strax äta, mamma lagar mat. jag är riktigt hungrig, har inte ätit något förutom en macka när jag vaknade. senare ska jag käka jordgubbar.. mmh :)

hej till alla nya besökare förresten =) hoppas ni trivs.
pusspuss

Kommentarer
agnesa

fan, tack så jättemycket <3



Blogg: http://agnesagashi.blogg.se/
2009-06-23 @ 19:59:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!