FAN!

OOOH.. jag skrev precis världens längsta inlägg, men råka klicka på något så allt försvann =/ typiskt mig.. FAN DÅ. så vi får ta de lite kort, om de går haha.

dagen började med att jag tog spårvagnen till klocket. mötte My, sen kom Jenni och Amanda. vi tog cyklarna upp till himpa och la oss i gräset och sola. senare kom Aurora dig me sin kompis, så vi låg och prata med dom en stund haha, min Auurii.  senare vid 5 tiden kom Rosiii dit, hayati. så vi låg där och bara SCHTEEKTE hahaha. och vi PROMENERADE runt poolarna, eftersom alla vi tjejer har den där dåliga veckan nivet? fan.. såg på medan alla badade =/ men vi bad några skvetta på oss lite hahaha, som idioter. men i alla fall, senare vid halv 7 åkte vi till klocket igen. då kom ogge (roses pojkvän)´s mamma och gav oss deras hund, så vi promenerade runt me Marley lite i klocket. Jonte kom också ut med Spike, haha galen hund asså. vi gick även till centrum och köpte pommetallrik.. mmhh.. senare lämnade vi hunden och tog spårvagnen hem, rose fortsatte mot hageby. jag mötte hannah, vi tog en djoro sen gick jag hem =)

imorgon är de himpa som gäller, eller hur Amanda? ;) haha.
SARA KANSKE KOMMER HEM IMORGON OCKSÅ, ANNARS KOMMER HON HEM ÖVERIMORN! yes yes yes!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!