-

jag sitter här och tänker på mina bror. saknar gona! pratar me kastriot och viccy på msn. funderar på hur sommarlovet kommer bli. kommer de bli bra eller dåligt? - sånt som märks! hoppas i alla fall på det bästa. jag tänker mycket.. på allt och inget.

och så läste jag lite om therese, hon som dog. i aftonbladet i dag. 4 sidor om henne.. flickan som "mörda" henne är på psyk och grejjer. jag fattar fortfarande inte HUR, även om jag inte känner någon av dom. HUR? .. det är oförklarigt.

nej, nu ska jag vara glad. för det var jag nyss! :) eller.. det handlar inte om att jag är glad eller inte. blev lite deppig nu bara. men sommaren är ju här. eller, njae. kallt och regnit. men jag HOPPAS på fint väder hela sommarlovet, eller i alla fall den mesta tiden. verro sa något om att vi skulle till lindö på måndag, det skulle bli fint väder då? får se.. för jag ska ju till kimpan nu någon dag också?! aja, det ordnar sig väl.

aja, vi hörs senare (K)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!