-



vam är din favorit artist ;D?

selma svarar: en manlig och en kvinnlig - akon & beyoncé.


Hehehe.. ja frågar alla denna frågan hahahah om du nt vill svara .. så e de chill .. hur många pojkvänner har du haft tills nu ??? =P

selma svarar: ingen riktig.



vart i norrköping bor du?

selma svarar: i stan. har bott i klocket och hageby också.


är det roligt att bo i norrköping?

selma svarar: ja =) även att folk säger att det finns mycket skitsnack i denna staden, så TRIVS JAG! :D


är både din mamma och pappa ifrån turkiet?

selma svarar: nej, min pappa :)


är feyruz syrian?

selma svarar: nej det är hon inte. hon är halv turk och halv chilenare. konstig blandning va? haha


är rose syrian?

selma svarar: ja, halv syrian och halv fransk.



vad drömde du inatt?

selma svarar: jag drömde om att min pappa dog.... :S



Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

selma svarar: jag tycker om turkiska, spanska, albanska, bosniska.


Vilken sorts musik gillar du?

selma svarar: r&b :)



Vad gör du om du får hicka?

selma svarar: jag håller andan i 30 sek, hahaha.


Vad är det dummaste du någonsin gjort? Vad är det smartaste du någonsin gjort

selma svarar: det dummaste, hm.. jag vet inte, tänkt att jag vill döda någon som står/stod mig nära? .. det smartaste, ja du.. det vet jag inte faktiskt haha ..  typ.. aee, jag vet inte.



favorit affär

selma svarar: gina tricot, h&m, och bikbok typ?!


när du äter på mcdonals vad beställer du då?

selma svarar: lilla menyn, cheeseburgare, cola utan is och garlic dip :P (stavning) haha.



vilken glass är godast enligt dig?

selma svarar: magnum dubble =) mmmh.. men den verkar inte finnas kvar längre ;S & twister.


favorit godis?

selma svarar: choklad, salt, surt :) - ingen gelé tack.




Vad gör du en grå dag?

selma svarar: spenderar tiden inne, har det mysigt. tar det lugnt.



Har du någon kille?

selma svarar: inte direkt..



Favorit märke?

selma svarar: har faktiskt inget favorit märke, är inte sånt freak som älskar märken o så :P

Kommentarer
michelle

ååh va fin blogg du har :) ska fortsätta läsa ;)



Blogg: http://misseloskarsson.devote.se
2009-06-05 @ 17:26:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!