viccy är här

hej hej, har inte varit hemma idag, därför har jag inte kunnat skriva. roses kontaktperson kom och hämta mig så åkte vi till klocket. hon släppte av oss i centrum och inte långt efter vi kom dit, kom jenni. så vi satt och snackade lite med henne. senare gick vi hem till rose en snabbis, då mötte vi sara och hennes storasyster. efter att vi varit hemma hos rose gick vi ut igen och umgicks me dom. + de andra tjejerna, viccy, amanda och dom kom också ut. senare drog alla åt olika håll och jag och viccy stod där ensamma som två idioter. så vi stack till viccys syrra och tog ut hennes och johns hund, Akilles. på vägen dit kom de fram två importer som frågade om vi hade tändare, på engelska. så viccy tog upp den och gav den till en av killarna. och snabbt som de var stod han några cm ifrån hennes ansikte hahahahahaha, dog av flabb. efter att han hade fått tändaren sa han " you are very happy " man bara? ... aha, hahahahahahaha. sjukt. sen efter vi hade varit ute med hunden i alla fall, så kom tjejerna ut igen och de blev lite problem, men hoppas att de går över snart. orkar inte med huvudvärk ännu en gång. sen vid 23 tiden tog jag,viccy och rose spårvagnen. rose fortsatte hem till oscar och jag och viccy hem till mig, hon sover här inatt =D .. just nu ligger hon i centrum och irriterar mig, " SELMA? selma.. hur gör man de här? amme hallå selma fan?! " bara för att jag skriver blogg haha, vill smälla till idioten. nu tjatar hon om glass.. ska väl ge henne en så hon håller käften sen, hahaha. vi hörs imorgon!

puss





Kommentarer
laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥



Blogg: http://blog.lailaaziz.com
2009-07-19 @ 11:51:49
Anonym

SÅ JÄVLA SNYGG DU ÄR



2009-07-20 @ 00:29:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!