vaselin på ögonfransarna

japp, jag är fortfarande vaken.. jag gör inget speciellt.. tänkte gå och lägga mig nu! men först vill jag tipsa er om hur man får längre ögonfransar.. har hört de i alla fall, nu återstår de bara att se om de stämmer. man ska lägga LITE, putte lite vaselin på ögonfransarna innan man lägger sig, de ger fransarna näring? eller något sånt.. jag ska i alla fall testa några kvällar framöver och se om de blir någon skillnad. man kan ju alltid hoppas :)


bild: google

ska upp om två timmar och väcka Kastriot, sen är de hans tur att väcka mig kl 10 =) hahaha.. vi är som vi är! men han måste upp och jobba, och jag måste vända tillbaka dygnet. så upp kl. 10 ska jag! vetifan vad jag ska göra uppe så tidigt egentligen?! får väll sysselsätta mig med något.. diska och lite sånt.. måste dusha kom jag på. hmm.. ja, de finns nog en hel del att göra hähä .. hoppas bara på att jag kommer upp också =/ 

natti natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!