var i klocket

vi fick för oss att åka till klocket förut, så vi fixade oss lite fort så tog vi spårvagnen till klocket. mötte tjajjorna så satt vi och prata, gick runt lite osådär. sen blev de lite problem.. tjaffs och skit med några, men de löste sig.. tror jag. vet inte riktigt vad som händer nu, men jag hoppas att det ordnar sig.. och du? jag hoppas du förstår VARFÖR det blev såhär. nu har vi i alla fall precis käkat tacos, ÖVERGOTT. jag som bestämde maten hahahaha. i love tacos maddafakka =D ska inte sitta vid datan så länge till , är faktiskt trött.







vetifan vad de var hon stod på , men kul verkade hon ha när hon cykla.. åkte.. körde runt på den hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!