var hos kusin en stund

gick över till min kusin en stund förut, vid 23 tiden. vi satt oss på balkongen med ljus och lite chips och sånt. de finns två krogar precis under hennes balkong och de var överdrivet många folk där, som var helt fulla.. men de störde inte oss ifrån att sitta och prata och lyssna på musik haha =) massor polisbilar åkte också fram och tillbaka, på en tisdag?! de måste nog varit mycket skit ikäll i så fall.. satt i alla fall där tills kl blev 1, då följde hon mig hem. bor nära henne men jag är överrädd att gå ute på kvällarna så hon följde mig. så nu är jag hemma igen, sitter här och pratar med lite folk på msn.. är inte alls trött. konstigt.. vaknade endå inte sent idag. men men, så kan de gå. ska väl lägga mig och kolla på tv snart.. prata lite med rose och viccy på msn först!


 

 

vi hörs imorgon

godnatt, pusspuss


Kommentarer
syrran

de va ju fotbolls match igår därför de va så mkt folk + poliser



2009-07-22 @ 13:24:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!