vänt på dygnet?

- yes sir, de blir nog så =/ .. jävla skit! det borde vara olagligt att sova bort hela dagen, för då skulle jag alltid vakna vid 11 :) idag var de så att jag vaknade kl. 16.30 och de är överlänge. första gången tror jag, och ändå så somnade jag runt 4 inatt, brukar alltid lägga mig vid den tiden brukar, men jag brukar fan inte sova såhär länge. varför kan inte bara sommaren komma hit igen =/ ? de dagarna det var vamt, var jag fan uppe kl. 11 varje dag! men nu är de som de är, jag ska städa snart, huhu.. sen har jag inget för mig, men ut i de här vädret, ska jag inte kan jag lova.

inatt pratade jag med bäzu på msn, just nu befinner hon sig i usa, hon har varit i canada osv.. flera olika ställen. och häromdagen plankade hon på bussen eller något, och dom fånga henne, så hon fick böter. och jag dog av flabb när hon berättade de. ta inte illa upp nu för jag har vänner som är mörkhyade som jag FÅR kalla niggahs. men i alla fall till saken. tänk er en liten niggah som plankar på bussarna i sverige och ingenting händer, men när de går över till UTLANDET också, då har de gått för långt hahahahahahahahaha och de roligaste var ju att dom fånga henne! hon kommer i alla fall hem om en vecka, wiihuuu =D

jag hör av mig senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!