vaken igen!

vaknade igen.. för ca en halvtimma sen. jag är så konstig.. känner mig sjuk, och nu kan jag inte sova heller.. ooh! men vakna lite pga några horungar som var ute på gården. tror de är fest i någon lägenhet här i närheten eftersom jag hörde överhög musik och folk som skrek och hade sig. men jaja, de får man väl tåla.. alla är ju inte sjuka och de är trotsallt fredag. så de blir väl att sitta här och bara ta de lugnt me cigg och kaffe haha.. som en gammal kärring.. & nu ska jag in på youtube och lyssna på lite låtar .. av T.I.. the king.
k a s t r i o t <3


Kommentarer
Aylin - All eyes on me

SV; haha vi halvturkar e fan bäst !:D



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-07-18 @ 02:04:56
zorana

han ska in i fengelset ;o



2009-07-21 @ 19:38:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!