nu kör vi!


Izabella:
varför är du så jävla snygg för selma? :D haa? kan du svara på den då jävlar(H) hahahahaha
svar: hm.. bra gener antar jag ;) hahahaha

sara: skulle du kunna gifta dig med han kastriot tror ja han heter :D aa han?
svar: hahahaha, njae. de kan jag inte svara på nu.

Anonym: visa bild på ditt ex
svar: vill inte visa han i bloggen, och jag vet ju inte om det är HAN som utger sig för att vara anonym och vill se sig själv en sista gång i min blogg ;) hahaha

Anonym: om man frågar hatar du någon så tror jag väl ändå inte att du skulle svara? hehe :)
svar: jo, 2 st personer och dom vet själva om de. hata är ett starkt ord, men jag står för att jag hatar dom!

emelie: ser du dig mest som svensk eller som turk? :P
svar: eftersom att mamma är svensk och pappa är turk så ser jag mig som både och. ibland kan jag känna mig som en turkjävel och emellan åt känner jag mig som en svenne.. så de är väl lite både och.

natta: vet dina föräldrar att du röker?

har du gått på djäkneparkskolan?

gillar du kurder?


svar: 1. min mamma vet, men inte min pappa!

2. nej jag har inte gått på dp.

3. haha det bror på hur du menar, som vänner eller mer?
skulle inte vilja vara tillsammans med en, eller det har väl inte med nationalitet att göra egentligen, men jag dras inte till "kurder" om man säger så. man gillar ju olika "typer" av killar.. annars har jag vänner som är därifrån, som jag trivs med hur bra som helst.


Anonym: är du oskuld :)
svar: yes i am!

Anonym: Varför är verro så bäst för ? :D
du påstår att du är så bäst, men denna kommentaren var sämst broren =/ hahaha .. du är bäst för att du är .. choklad hahahahahahaha

siri: humm.. favo maträtt? öö.. bästa köp någonsin?
(fin blogg)
svar: jag älskar dolma och så.. burgul med mammas egna biffar och tzatziki =) tacos också!
mitt bästa köp? svår fråga.. för jag vet faktiskt inte. men jag kan ju köpa någon tröja tex och tycka att de är de bästa köpet, för stunden ? haha


- tack för att du tyckte att jag har en fin blogg!

laila:
Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P
svar: vad jag tycker ? hmm.. jag förstår nog hur du menar, men de som är underviktiga njuter inte direkt av de, och de som är överviktiga njuter heller inte. och det kan vara lika svårt för en underviktig som för en överviktig att gå i mål med sin drömvikt. jag tycker inte om för smala, inte för tjocka heller.. men de snyggaste? jag satsar på de normala. fortfarande smal fast lite mer fett och fina former, mer att älska ;)


Kommentarer
Anonym

DU HAR INTE DIN OSKULD KVAR ! du har knullat me ditt ex .. som du va tsm me i tusen år .. .



2009-07-17 @ 15:41:04
selma

jasså det påstår du? sorry, men jag är inte som dig. jag kan vara tillsammans och älska en kille utan att ge de dyrbaraste jag har.. de kommer senare! puss på dig (K)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-07-17 @ 17:00:16
zorana

lite mer fett o fina former, HAHHAHA , <333



Blogg: http://zzorana.blogg.se/
2009-07-19 @ 17:06:45
ZORANA

SO FUCKING FUL , O DU VET HENNES LIV I PUNKT O STORLEKS ORDNING HA ? SNACKA NTE ;S OM HON NTE HAR SIN OSKULD KVAR HAR NTE DU MED ATT GORA. BLJAKS. FUUJJ. MAMU TI JEBEM



2009-07-19 @ 17:07:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!