städa städa städa



nu har jag städat färdigt typ, .. eller diska ska jag bara göra också.. när jag väl sätter igång och städar, så har jag svårt att sluta.. lite konstigt, för det är inte direkt kul att stå och dammsuga osv.. aja, ska strax hoppa in i dushen. och Kastriot som bara skulle dusha då.. som har tagit över en timma på sig, sen  skulle vi prata igen. men nej nej, han verkar ha fastnat haha.



och regnet får mig på så jävla fucking dåligt humör, ärligt talat vad fan är de här för äcklig sommar? det känns som att jag tar upp väder i varje inlägg. men de blir så, för de gör mig på så dåligt humör.  och imorgon sa dom att det skulle bli fint väder. idag frågade jag mamma.. och nej nej det ska vara dåligt tills på tisdag ? och klarna upp, sen blir det säkert dåligt igen efter några dagar.. SOM VANLIGT. när jag städade så vräkte det ner massor regn, verkligen övermycket. så de som betalar för vatten, kan gå ut och dusha i regnet istället.. eller något. FITT VÄDER.. snart kommer väl åskan igen också.

Kommentarer
N O E S C A P E

sv: jag älskar också hennes blogg! LOVE IT! :)

Haha, rolig bild på molnet ;)



Blogg: http://noescape.blogg.se/
2009-07-11 @ 19:51:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!