spindel.. IGEN

ändrade planer, okej. jag ska fortfarande stanna hemma. men min kusin kommer hit en stund :) får se vad vi hittar på, ska iaf göra kaffe haha.. översugen på de, hon med tror jag! och så dödade jag precis en spindel, först såg jag den springa över golvet mot sängen, då sprang jag och hämta MASSOR papper. när jag kom tillbaka var den borta.. och jag var livrädd haha, inte för att den ska "döda" mig eller så, tycker bara spindlar är äckliga. så jag kollade på golvet emellanåt och rätt som de är, var spindeln där igen, så jag flög på den jäveln hahaha. klämde sönder den som in i helvete kan jag lova. fattar inte? två spindlar på 3 dagar.. har aldrig sett en spindel i mitt hem förut.. dom tar över mitt hem, dom jävlarna! hahahaha


bild: google

en sak till, statestiken börjar sjunka? nej, jag vet. jag skriver inte för att få besökare, men de är endå ett plus i kanten och jag undrar bara varför ni försvinner? har min blogg blivit för tråkig? haha, synd.. för jag tycker faktiskt också de.. men så är väl mitt liv just nu? eller.. nej jag är ju glad oftast? mitt liv är inte grått.. men bloggen är de, för den verkar inte så glad? aja.. vet inte..hähä =)

Kommentarer
Aylin - All eyes on me

SV; hah vi turkar har de i blodet , som du oxo!!

Följa varandra på blogg lovin?



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-07-22 @ 23:49:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!