sover hos viccy inatt igen.

jag är inte hemma än, eller jag ska inte hem alls idag!

igår: vi tjejer drog till willys och handlade lite gott, efter de gick vi till gårn för att kolla på lite uppträdaden, medel och jakke var självklart bäst! efter någon timma där, gick vi till viccy. satt och snackade, kollade på michael jacksons begravning. sen fick vi för oss att leta upp skräckhistorier på internet, verro hittade en. så började hon läsa upp, till slut handlade allt om en katt hahahahaha fyfan. efter berättelsen om katten, kollade vi på lite skräckfilmer. mysigt! sen gick de andra hem, jag och verro sov kvar här med viccy. senare på natten gick viccy och sov, medan jag och verro låg och kollade på film med viccys storebror. vid kl 04 orkade jag inte stanna uppe mer, så jag gick upp och la mig brevid viccy. verro kom upp och la sig imorse vid 9 tiden haha.

idag: vi vaknade vid 14.00 typ, gick ner och åt frukost sen softade vi lite. efter en stund hemma gick vi hem till verro, sen till willys. vi gick även till viccys mammas kompis och vattnade blommorna, ni vet? haha. sen gick vi hem till viccy igen. nu håller vi på och lagar mat. vi ska vara barnvakt idag förresten, och kolla på massor filmer ikväll. mysigt! tror att verro stannar kvar här med oss, inatt igen. hoppas de! tycker de är överskönt att umgås med viccy och verro, eller något.. haha aja, viccy har ropat på mig, hon står i köket och skriker att hon skiter i min jävla blogg, och att jag ska komma och hjälpa henne med maten. så.. vi ses :)

nu hör jag ifrån köket.
verro: vad duktiga vi är.
viccy: mmm .. (skriker) - MEDAN NÅGON ANNAN SITTER OCH SKRIVER BLOGG.

hahahahahahahahah

Kommentarer
Anonym

svara på min fråga :o



2009-07-08 @ 19:27:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!