ska upp kl. 06:00

jag ska strax lägga mig och kolla på tv, ska bara ta en ciggiluu först. måste upp tidigt imorgon och väcka Kastriot som ska upp och jobba. för om inte jag väcker honom så kommer han aldrig gå upp! så 06.00 ska jag vakna! ääh.. somnar om direkt efter =) imorgon är de någon musikfestival i klocket förresten, på gårn. Medel och några ska uppträda. så de blir väl att gå dit och kolla lite. vet inte vilken tid, tyvärr.. men de fixar sig imorgon. så ni i norrköping, kom dit! klocket - gårn. hör av mig imorgon om tiden.. emelie börjar jobba då också, lycka till pullan ;)

jag mår så jävla bra, allt går som på röda rosor, om man ser upp för taggarna =) hähä, de jag vill säga är att allt är så bra, känner mig glad, skit glad verkligen. tack för att du finns!
du vet vem du är.... zemer <3


nattinatti.
vi hörs imorgon

Kommentarer
Bea

Hoppas du haft en bra helg :)



Blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/
2009-07-06 @ 00:55:01
Daniel

soven bästast nu!



Blogg: http://danielfagerholm.webblogg.se/
2009-07-06 @ 00:55:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!