ska färga tillbaka håret!

godmorgon, vaknade sent idag igen.. fan också. mamma kom in halv 2 i rummet och sa: upp nu! jag har något åt dig. ja bara, tror du jag är blåst ? =) de är hårfärg? hon bara: haha, kom och titta! så imorgon ska jag färga tillbaka till mitt svarta hår, yes! orkar inte idag. för idag, idaaag ska jag till klocket och träffa sara + de andra tjejerna =) 

förresten så drömde jag världens sjukaste dröm. jag hade en turkisk flagga, som jag tog ifrån någon bruds vägg. sen när jag går in i badrummet ligger flaggan och flyter i badkaret, med fullt vatten. allt är rött, och man ser bara månen och stjärnan. och jag skulle precis dusha då, så jag ropade på mamma, så hon fick ta upp den. var rädd att de skulle ligga något under. och när hon tog upp flaggan, blev de den albanska örnen på flaggan istället? hahah alltså.. jag var livrädd, sen ba förändrades allt. aja, fuck de. meningslös haha.. eller, de måste ju betyda något ..

vi hörs! =D

Kommentarer
Hakar

Haha, det var bara ett dröm.



Blogg: http://hakarb.blogg.se/
2009-07-05 @ 16:37:25
Egzona

albanska flaggan :DDD,

men HAHAHA jag svar du e min enda trogna besokare:$, men jag pallar nte me bloggen mer for jag lever thug life har nere..badar me hink HAHAHA och sen maste jag tanka pa bloggen.. hell no:(, skriver i sverige :D



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-07-05 @ 18:23:18
Gona

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ KASTRIOLT BROR KASTIROOOT HAHA <3333333



Blogg: http://marigonamehmeti.blogg.se/
2009-07-05 @ 19:38:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!