patetiskt.

DU vet hur dina vänner betede sig mot oss igår. hur kunde du låta dom gå in på din msn och skriva massor skit till oss, dina "vänner"? du såg vad dom skrev, du såg att dom skrev horor, äckliga, blattejävlar osv.. var det värt de?.. vi alla vet att du satt med dom vid datorn och skrev dittan och dattan. hade du varit våran vän hade du gjort vad som helst för att dom skulle sluta, tex tryckt på "stäng av" knappen på datorn, lite fort? så hade de varit slut på de hela, men nej nej.. och hur skulle dom annars vetat saker om oss? ha? exakt. sluta ljug och var ärlig istället. du var så jävla låg igår alltså! sen kommer du och leker att du inte gjort ett piss? ha ha ha ..  och så ljuger för mig när jag frågar varför du betede dig som du gjorde osv..  jag får svaret: "ehm.. jag gick ifrån datorn " yee right! och jag ska inte säga att jag inte vräkte ur mig taskiga saker, men så som folk behandlar MIG och mina VÄNNER, behandlar jag dom, ska jag lova. ingen trampar på mig och mina nära och kära. jag säger inte att du är hora eller något, för de är du inte, ingen här är de. men en sak ska du ha klart för dig, om man ska jämföra så är du mer hora än någon av oss! ta inte illa upp.. försök förstå vad jag menar bara. du sjönk så jävla lågt. de handlar om att du ljuger och låter dina vänner bete sig hur dom vill emot oss, av ingen som helst anledning.. du är så jävla patetisk ! även om det inte är världens grej, så gör man inte så som du och dina vänner gjorde. och så som du betett dig emot Ida? herregud, skäms gumman.. skäms!

Kommentarer
zorana

va hent :O



Blogg: http://zzorana.blogg.se/
2009-07-19 @ 17:02:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!