ORANGE

viccy smsade förut, hon undrade om jag ville sova hos henne idag.. så jag åker upp till klocket efter att jag sköljt ur den BLONDA hårfärgen.. japp, blont är de.. haha nu tänker ni säkert " du hatar ju blondiner " yepp, jag hatar blondiner övermycket, och nej jag drar inte alla över samma kant.. jag hatar de FLESTA blondinerna? om man säger så då? men jag har inte tänkt att vara blondin, för de första är de fult, bimboaktit och jag skulle aldrig passa i blont hår. Turkiet prinsessa = mörkt, vackert, långt hår =) men nu till sommaren skulle de vara skönt att ha lite ljusare faktiskt. så nu är mitt hår oranget, de ska jag ha i några dagar för annars tappar jag säkert håret, om jag färgar igen. har ju haft i 2 burkar blont.. sen ska jag färga lite ljusbrunare. men tills dess får jag gå runt som en morot som sagt.. mamma ville döda mig när hon såg hur jag såg ut, hahahahaha.

vet inte vad vi ska göra när jag kommer upp till klocket, för vädret är ju katastrof.. de åskar och regnar? säg inte att sommaren redan är borta? ooh..  jävla skit. man blir så deppig av detta väder..


förlåt för förut zemer, jag kanske tog i för hårt.. men jag tål inte sånt.
<3

Kommentarer
robeeeeerta :D

checka in blogg&rösta på veckans låt!



SELMA E SEXIMAAAMA ;D



http://robertachamoun.blogg.se



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2009-07-03 @ 19:58:01
Egzona

visa bild pa det!! :D



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-07-04 @ 22:27:15
Anonym

ja är då inte bimboaktig oh ful :( hahahahahahah



2009-07-06 @ 18:57:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!