nu ska vi sova!

har verkligen varit dålig på att uppdatera.. och känner inte att jag vill svara på frågorna än, de är inte tillräckligt många .. får se om jag svarar på dom över huvudtaget. annars skiter jag i den här frågestunden och kör på en annan, någon annan gång! så passa på att fråga nu när ni har chansen.. för ni kommer alltid i efterhand och undrar över massor =D

jag och viccy tog i alla fall spårvagnen hem till mig vid 22.00 kent och de andra åkte samma spårvagn som oss, så vi fick lite sällskap =) vi har väl inte gjort så mycket.. skrattat som vanligt, flippat bara.. kollat på tv och suttit vid datorn. imorgon ska viccy upp kl. 10.00, undra hur det ska gå? hon ska iväg med sin farbror och kusiner. så nu ligger hon i min säng och halvsover tror jag. jag ska strax lägga mig också, har inget bättre för mig. ska väl se klart på filmen som jag inte kollade klart på, utan satt mig här istället.

imorgon eller, idag.. får vi se vad som händer. det skulle ju bli fint väder så jag tror att jag tar med mig tjajjorna upp till himpa en stund! annars vet jag inte vad jag ska hitta på, ta de lugnt med brudarna i alla fall!

har inte tagit några bilder.. eller jo, jag hittade en bild på när emelie var liten haha.. den visar jag imorgon, så emelie..  kolla in här imorgon ;) eller just de, IDAG!

godnatt haha

saknar dig zemer

Kommentarer
emelie

hahah vilken emelie? ja kmr döda dig om de e jag :D



2009-07-15 @ 12:35:56


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!