nu är jag tillbaka igen!

efter två långa dagar i klocket haha. det blev film inatt till 6 imorse, sen somnade jag och viccy. verro och nicke fortsatte till 10 imorse.. fattar inte hur dom orkade. vi vaknade i alla fall upp vid 15.00.. och käkade, softade en stund också. sen gick jag och verro hem till henne. viccy skulle vara barnvakt! och så kom sara till verro, så trippade vi upp till gårn där vi trodde att det skulle vara uppträdanden idag igen, men nej nej. kareoke kväll? kul? haha. fick i alla fall reda på att min brors bästa barndomskompis jobbar där.. så det var lite kul =) och så måste jag bara säga fuck detta vädret, regnit, blåsigt och KALLT.. herregud vilken sommar! inte nog med vädret, så har jag också lite problem, personliga. så de berättar vi inte här. mamma är väl glad att ha mig hemma igen, hon har tjatat på mig hela dagen att jag ska komma hem. så nu är jag i alla fall hemma, tog spårvagnen hem med rose och josse. hoppade in i dushen direkt, och nu sitter jag här.

shu mia, din gamling.. i bakgrunden haha



hahahahahahaha, klockren bild som jag tog inatt,. fast suddig. nicke står och brer mackor, viccy tar mat. och verro håller på med lasange. 3 hungerbarn på 3 olika håll. hahahaha
som vi skrattade efter att jag fotat, när jag visade dom.



nej nu ska jag nog läsa lite bloggar hähä

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!