My family

mamma pappa Deniz & Suzan, jag är överlycklig att just NI är min familj.. även att jag inte alltid visar de. jag vet att jag kan vara otacksam och skita i vad ni säger. men de förändrar inte min kärlek till er och jag önskar mig inte någon annan familj, aldrig. jag ger er inte den uppmärksamheten som jag borde ge er.. så mycket som ni har hjälpt mig under alla dessa åren.

 t.ex.
 pappa: du försöker verkligen och jag är så glad över de. är verkligen stolt över att just du är min pappa och jag skulle aldrig i hela världen byta ut dig mot någon annan. älskar och saknar dig baba.

mamma: du är den som alltid kämpar för mig, jag tror de är av dig jag har fått de, för jag ger heller aldrig upp. du om någon, vill mitt bästa och jag är tacksam över de mamma. tack för de 9 månaderna i magen.. jag älskar dig.

Deniz: minns du när jag kom springande hem ifrån skolan, jag gick i 2an. jag och sara hade lekt med tändstickor som vi hittade i lärarens skåp. läraren kom på oss och jag blev livrädd, började gråta och tog på mig jackan och sprang hem mitt i vintern. även att de blåste som fan, så sprang jag så fort jag kunde.. var så rädd. men när jag kom till gården, så var du där och jag hoppade på dig. jag drog en lögn att lärarna anklagade mig att ha lekt med tändstickor, jag sa att dom ljög. när läraren kom hem till oss så skyddade du mig, du skyddade mig alltid med ditt liv. DU är tomhålet i mitt hjärta brorsan, men snart.. snart så ses vi igen, inte alls långt kvar nu.

Suzan: vissa tror att vi är tvillingar. " ni är kopior " även att vi inte alls är lika (tycker inte jag). du var min förebild när jag var liten, minns hur jag ville vara som dig syrran! men vi bråkade rätt ofta och slet varandra i håret.. vi var djur! hahaha. men nu när vi har blivit äldre, så funkar vi som bästavänner. du var också den som alltid skyddade mig och bad mig ringa så fort jag hade problem. tack så mycket, jag älskar dig storasyster.

Kommentarer
Gona

Fan va fint skrivet bejbii < 333333333



Blogg: http://marigonamehmeti.blogg.se/
2009-07-18 @ 08:59:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!