mot klocket.

vädret är sjukt.. jag vaknade med typ sol i ögonen och hoppade direkt in i dushen, för att sara sa att jag skulle skynda mig och komma ut. sen när jag dushar, skriker mamma att de åskar och spöregnar hahahaha. men nu börjar solen skina igen? knas väder.. lika knasigt som Kastriot haha. nej men, vi ska förmodligen vara hemma hos viccy idag. film och sånt, riktigt mysigt. fast de roliga är att vi tjejjer kan aldrig göra de mysigt tillsammans. för den ena personen sätter på arabmusik och dansar, den andra tjafsar med någon, den tredje skrattar, den fjärde flippar ur och skriker för att alla låter för mycket. och resten sitter och flabbar åt alla eller pratar seriöst med någon. hahahahah men de är därför jag älskar er så mycket. för vi har det speciellt, och vi ska aldrig skiljas åt!

nu ska jag bara fixa mig lite snabbt, sen åka upp till klocket. vet inte om jag sover kvar där? i så fall uppdaterar jag nog mer ikväll, pusspuss

Kommentarer
roberta

vad heter din mascara du andvänder? :)



2009-07-07 @ 23:47:37
Du vet inte

hej hej



va med o tävla/hjälp mig att göra en het/snygg/cool/grym logga eller banner.



Den som gör den hetaste/snyggaste/coolaste/grymaste får inte bara en "evig" länkning utan den jag väljer ut sen kommer synas på väldigt många hemsidor runt om i sverige och andra länder!



En stor chans att synas!!



gå in för mer info



Kramis



Blogg: http://duvetintee.blogg.se/
2009-07-08 @ 01:59:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!