kopia av min storasyster

nu har jag käkat, sitter här och ska ta min nattilutti fili, hahahahaha. sen blir de sängen och smsa me min zemer =D fick två bilder ifrån karin som jag ska lägga ut här, ifrån bjärka. måste säga att på den första bilden jag laddar upp, liknar jag min storasyster, RIKTIGT mycket. kopia alltså! sjukt.. och jag av alla, brukar inte tycka att vi är lika alls. men denna bilden, ser ut som att jag ser min storasyster i mig..  haha men ful är den, och nej jag menar inte att min syster är ful. hon är en stor del av mitt liv, men ja.. haha, håret ser helt slickat ut också, som att de bara ligger ner.. ääh, fuck de :) kolla och se glada ut istället!





nej, röka och sova var de va?
japp!
nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!