kommentar



tycker synd om dig.. hatar när människor blir utsatta för detta. det är svårt att gå vidare, men försök. han är inte värd dig i så fall.. du lider, har känslorna kvar, saknar honom osv osv.. men du måste ifrågasätta dig själv.
- gör han de? saknar han dig lika mycket som du saknar honom? tänker han på dig ibland? vill han ha dig tillbaka? älskar han dig fortfarande? eller älskade han dig någonsin, eftersom han har sårat dig så grovt?

fråga dig själv de, jag vet att du har svaret. annars måste du ta reda på de. jag vet ju inte om du har gjort något, så att han vill "hämnas" eller vad man ska säga. alla är värda en andra chans, men jag vet inte hur de ligger till. de är bara du som kan avgöra de. om de har hänt dig och du inte har gjort något dumt emot honom, så förtjänar du bättre.försök att glömma han och gå vidare, men de sista du ska göra är att "hålla på" med en annan kille för att försöka glömma honom. för det funkar inte! var bara dig själv och ta dag för dag.

Kommentarer
Hannah&Klara

Kolla gärna in vår nya blogg !:)



Blogg: http://lyckokarusell.blogg.se/
2009-07-05 @ 00:16:58
matilda

tack selma, dt betyder verkligen.. det här du har skrivit ska jag tänka på <3



2009-07-05 @ 00:35:48
selma

tacka inte! ja, gör de =) vem är du förresten?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-07-05 @ 01:00:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!