jävla regn alltså..

här sitter jag, kom hem för en stund sen. har precis käkat, slängt av mig de blöta kläderna och satt upp håret i en fet toffs. blir så arg på detta väder fan.. vad är de här för sommar? varmt i en vecka, resten regn och kallt? .... jag tog i alla fall spårvagnen upp till klocket i min vinterjacka (ja, de var skit kallt idag! ) och mötte verro. sen så satt vi vid hållplatsen i ca en halvtimma och vänta på sara amanda och michel som aldrig kom. så efter en halvtimma ringde vi och frågade vart dom var. : VI ÄR HEMMA, får man som svar. haha där hade vi suttit i tusen år och frysit ihjäl medan dom redan var hemma. " vi åkte till sista hållplatsen " jahapp haha.. mötte dom i alla fall, sen gick vi till verro en stund. då kom amanda och rose också, sen kom feyruz och då begav vi oss upp till gårn där de var "musikfestival" lite rap och sång ... imorgon är det igen, men då är det större! fast jag tror att vi tjejer ska umgås hemma hoss verro eller viccy istället. kolla på skräckfilm och äta gott, vi får se hur de blir =) i alla fall, sen mötte jag och sara, nysten manne och tobbe i skarphagen, de jävla idioterna lät oss gå i spöregnet! så när vi kom tillbaka till gårn var vi helt dygnsura.. jag simmade i mina skor, min jacka kunde man krama ut vatten och mitt ansikte var blött, de rann floder haha.. efter ettag på gårn, tog jag spårvagnen hem.





BLACK HAIIIIIIIIIIIR =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!