inte trött..

borde kanske lägga mig? men trött är jag inte så det var ingen bra ide, finns inget roligt att titta på, på tv heller och tråkigt som fan har jag de. men en sak är bra och de är att Izabella ska flytta hit, egen lägenhet någon gång innan skolan börjar. wooho! jag lovar att du kommer trivas här gumman =D jag har inget att skriva, ville bara tala om att jag sitter vaken, skit pigg. Kastriot min lilla bebis gick och la sig för en timma sen ungefär, stackarn har varit uppe sen kl. 6 imorse och jobbat till 16.00, stackarn! nu sover han säkert jätte gott =) .. min mobil är lite fuckad då och då, den stängs av och hackar upp sig, går inte o sätta på emellan åt. så ni vet, varför jag inte svarar på sms osv.. nej nu ska jag prata med rose på msn, om hon har gått tag i brillan om bjärka, så vi kan åka dit snart!

pusspuss
och så säger jag godnatt nu, tror inte jag kommer blogga mer idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!