inget bättre för mig

nu har rose precis gått och jag fixade nyss ögonbrynen, de va som två buskar innan. vetifan vad jag ska göra nu alltså, finns inget bra på tv. illa mår jag också. jaa ni, livet är hårt ibland. har faktiskt ingenting att skriva, sitter bara och skriver onödiga saker. har inget bättre för mig? statestiken har sjunkit också, varför? börjar jag bli tråkig? hmm.. jag var seg på att uppdatera 2 dagar i rad, kanske är det därför? jag vet inte. men hoppas ni hittar tillbaka igen i alla fall. nu låter de som en alkolist står utanför mitt fönster och skriker, samtidigt som de låter som en kråka som har satt i halsen.. eller typ som skräckfilmen wrong turn där det är inavel inblandat, som dom låter dom. ääh.. fuck de.

hejdå =)

två min efter: jag har kollat ut genom fönstret. det sitter ett gäng "hippies"?! eller något åt de hållet, utanför mitt fönster på marken och typ skriker, skrattar? och dricker? haha synd, de hittade nog ingen bättre plats att "festa" på.

förresten, så älskar jag dig Gona.


Kommentarer
Gonaa

älskar dig ochsåå bejbii <3



Blogg: http://marigonamehmeti.blogg.se/
2009-07-13 @ 01:24:55
Gonaa

älskar dig ochsåå bejbii <3



Blogg: http://marigonamehmeti.blogg.se/
2009-07-13 @ 01:25:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!