hos viccy

hej hej, sitter hemma hos viccy just nu. vi har precis målat naglarna.. vi gjorde en riktig demek på viccys naglar, värsta mönstret hahahaha. hon, hennes bror och hans kompis sitter och spelar kort här i vardagsrummet nu. något spel som inte jag förstår mig på haha, så jag satt mig framför datorn istället. idag tog jag spårvagnen till klocket vid kl. 16 tror jag. mötte upp verro, sen så kom viccy.. så gick vi till hennes mammas kompis och vattna blommorna.. hahaha, det var någon som hade gjort ett märke i ytterdörren, och dörren var skit seg att öppna.. som om någon har försökt gjort inbrott. men efter det så gick vi till centrum och mötte upp sara och de andra, satt där en stund och bara flippade. annars har vi inte gjort så mycket. promenerat runt och sådär bara. imorgon ska jag sova hos viccy igen, för dagen därpå ska vi med madde-soc och bada :$ haha, tidigt på morgonen.

men vi hörs imorgon eller något.. efter att dom har spelat klart ska vi göra ansiktsmask hoho.
puss
förresten, har fått in några frågor, men blir de inte flera så svarar jag nog inte på dom. ni som frågar så ofta, varför gör ni inte de när man väl har frågestund?

Kommentarer
Anonym

är du oskuld :)



2009-07-15 @ 00:23:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!