hemma igen!

SHULULU. nu är jag tillbaka igen! sitter här hemma med viccy, hon sover här inatt.

viccy kände sig lite bättre framåt dagen så vi åkte ut till maxi och så handlade jag skor, 2 tröjor och lite annat. visar en bild på ena tröjan, nedanför - viccy tog på sig den så jag fotade.. och så köpte jag en likadan fast en gräddvit typ. efter några timmar kom även rose och lilla awa dit, så vi gick och käka på mc sen kollade vi runt lite till. klockan tickade och blev runt 19-20 så vi tog bussen hem då. rose fortsatte till klocket. jag och viccy la oss och kolla på tv, sen blev vi sugna på coca cola så vi gick ner till videowest och köpte de, mötte även hanna och så satt vi oss på dagisgården och tog en cigg och pratade lite. nu ska vi kolla på prison break som började för en kvart sen.. vi hörs senare =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!