godnatt

jag mår riktigt dåligt, mår skit illa.. så jag går och lägger mig nu! vi hörs imorgon.



och du? din anonyma sak. jag har aldrig dömt "blondiner" jag har förklarat flera gånger VILKA blondiner jag ser ner på ( finns även brunetter som är såna ) men vissa blondiner är extrema. och de vet både DU och JAG. jag har även sagt att jag inte drar alla över samma kant, för de gör jag inte. har några få vänner som också är blondiner. och jag behöver inte ta upp detta om blondiner en gång till för att du, en på miljonen ska förstå, haha hoppa ifrån en bro! och om du nu har läst min blogg sen jag startade den, så kan du inte ha missat att jag skrev " jag skriver inte för att andra ska läsa, jag skriver för att jag tycker om de, och för att skriva ner mina känslor och tankar + att jag kan blicka tillbaka när jag blir äldre " men de kanske du inte har förstått ännu ? hmm.. tydligen inte! har inte bett dig att läsa min blogg överhuvudtaget, så ta ditt pick och pack och stick. I AM THE TURKISH PRINCESS, THAT´S IT. man behöver inte vara hel, för att vara något. vi kan ta ett exempel, tex Hadise (turken) eller ja.. HALVturken sjöng för turkiet i eurovision song contest detta året. så ta och stoppa upp dig nånstans, har du problem med mig, mina åsiker och min blogg ? som sagt.. stick då. jag har inte skaffat blogg för att få äckliga kommentarer, utan som de står ovanför: FÖR ATT KUNNA SKRIVA AV MIG!

borde kanske sätta lösenord på bloggen? hm.. japp, de kanske vore något. och du? skriv inte igen, besök inte heller för den delen. om inte du trivs här, så trivs inte jag med att du är här heller.
- kommer inte svara på mer skitsnack ifrån den anonyma hårbollen, PUSS

Kommentarer
diana afram

neeeeeeej inte lösenord :( kuk i anonym fittan



2009-07-17 @ 22:58:18
Aylin - All eyes on me

Fett bra blogg du har !

Och halv turk oxo :O



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-07-17 @ 23:47:40
Emma

Hej :)

Ställ gärna frågor på min Quiz, jag svarar på alla!

Kram <3



Blogg: http://killedbysweetenemies.blogg.se/
2009-07-18 @ 00:01:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!