glad glad glad

ny dag, nytt kapitel, ny start hahaha =D hällu alla, jag är glad idag.. jävligt glad, hoppas ni också mår bra och är glada. jag är såååå glad, tralalalalalala!

jaja, jag somnade vid halv 9 imorse.. haha, helt sjukt jag vet! och så vaknade jag först 1, sen 2, sen 3 och till slut vid 4 gick jag upp. hoppas på att kunna sova tidigt inatt, men de tror jag eftersom jag knappt sovit något. förresten så pratade jag med rose förut, hon ville att jag skulle sitta barnvakt med henne åt hennes kontaktpersons barn. men jag vill inte gå ut fan? är rädd för den där jävla svininfluensan .. vet inte vad jag ska tro.. om man blir smittad fort, eller inte. aja får se vad jag ska hitta på i alla fall..

höööööööööööööörs!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!