..

jag kan inte sova, eftersom att jag vaknade så sent idag och att de finns tankar som bara snurrar runt. nu har jag precis druckit mitt efterlängtade kaffe =D vet inte hur länge jag ska sitta på den här stolen och ruttna.. ska kolla på www.tv.nu om de finns något bra att kolla på.

nu när man sitter ensam på natten, flyger tankarna runt.. om allt möjligt. frågor utan svar. varför? ooh, hatar denna känslan. känner inte igen mig själv, vet inte vad som händer.. förstår ingenting? varför blir de såhär? de sägs att de alltid finns en mening i de hela.. så jag måste bara finna svaret. jag förstår inte mig själv? fattar ingenting. svårt att förklara, och jag vill inte skriva för mycke, trots att de är min blogg där jag borde kunna skriva vad jag vill. men orkar inte med folk som frågar, eller undrar, folk som snokar och sånt. fuck de nu! känslan är bara jobbig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!