död

nu är vi hemma igen! vi vaknade halv 11 imorse och fixade oss skit fort för att min farbror skulle skjutsa oss till maxi, där gick vi runt i flera timmar.. och vi hann inte äta innan vi åkte så vi gick in på mc och åt. proppmätta efteråt också hahaha. sen tog vi bussen ner till stan. och sen gick vi hem till min kusin, och nu är vi äntligen hemma hos mig igen. båda är helt trötta.. men vi får inte sova nu! vi ska lägga oss tidigt ikväll istället. hon sover här inatt igen =)



kusin, och hennes föräldrar haha.. ja hade övertrisst, så jag fota haha

Kommentarer
Johanna

Fin blogg :)



Blogg: http://kkungjohanna.blogg.se/
2009-07-24 @ 18:58:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!